مطالبه از شرکت پیمانکاری


با سلام ، بنده 5 سال است که در یک شرکت پیمانکاری در سیستان کار میکنم و سال 95 با توجه به اوضاع مالی بد شرکت و با هماهنگی با مدیران پروژه ، در دو پروژه که مسئولیت داشتم ، و به جهت همکاری ، هزینه کرد شخصی انجام داده و با مدیران پروژه مقرر شد که این هزینه کرد ها پس از دریافت پیش پرداخت از کارفرما و تنظیم صورت تنخواه ها ، به اینجانب پرداخت گردد.
پس از حدود 6 ماه از آغاز یکی از پروژه ها در سال گذشته مدیر پروژه تغییر کرد و مدیر جدید با توجه به سو نیت های تیمی ، صحت این موضوع را زیر سوال برده و پس از دو ماه بررسی های کارشناسان واحد حسابداری و دفتر فنی دفتر مرکزی ، صحت کلیه فاکتورها تایید گردید و همچنین مدیر پروژه قبلی هم تایید کرد و مدیر عامل گفت که طی سه قسمت به شما پرداخت میشود که مبلغ مجموع ثبت شده آن در سیستم حسابداری 40 میلیون تومان بود.
ودر آن موقع بنده با ترفندی گزارش دفتر تفصیلی بنده که آن مطالبه مشخص شده بود رو با امضای مدیر مالی وقت گرفتم.این شرکت به هیچ کس سندی ارائه نمیدهد! پس از گذشت یک سال از عدم پرداخت آن و اینکه از کجا شما چنین پولی آورده ، بنده در دادگکستری شکایت کردم و برای حقوق دستمزد اداره کار ؛ و شرکت هم از حضور من در کارگاه و خوابگاه مهندسی جلوگیری کرد که من هم با کلانتری صورتجلسه کرده و به اداره کار و کارفرما ارائه دادم. مبلغ شکایت 55 میلیون تومانه که 15 میلیون آن مربوط به پروژه ای دیگه که فاکتورهاش با تایید مدیر پروژه در اختیارم هست.
حال شرکت درداذگاه کلا منکر شد که پول خرج کرده ام و دستور کتبی از مدیر عامل نداشته ؛ که بنده حکم های مسئولیت بنده به عنوان جانشین سرپرست کارگاه و جانشین مدیر پروژه رو ارائه کردم ؛ در پایان قاضی دستور کارشناسی توسط کارشناس رسمی رو داد.
کارشناس پس از ملاحظه سند گزارش دفتر تفضیلی بنده ، فاکتورها رو از بنده طلب کرد که گفتم اونها رو به دفتر مرکزی ارائه داده ام و بعد گفت پرینت حسابی رو که خرج کرده ای از اونها رو بگیر ، و با سوالاتی که میپرسید و آشفتگی ای که داشت به نظر آشنایی با گزارشات سیستم های حسابداری مثلا نوسا نداشت ؛ حالا میخواستم راهنمایی شما درباره این شکایت و همچنین اینکه آیا گزارش دفتر تفضیلی سیستم حسابداری شرکت با امضا مدیر مالی آن موثر است رو بدونم ، متشکرم

وضعیت: بسته (پاسخ رایگان)
مهارت: سایر مقررات حقوقی
2 پاسخ
2,759 بازدید
تاریخ ثبت: ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ ۱۰:۵۳