شرکتـ مهاجـرتی هومان ویـزا

آزمـون آیلتس صد در صد تضمینی

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

تغییر تاریخ آزمون آیلتس پس از ثبت نام، از طریق درخواست تغییر در زمان آزمون به صورت حضوری یا از طریق ارسال ایمیل به موسسه برگزار کننده آزمون آیلتس تا 37 روز پیش از برگزاری آزمون، امکانپذیر است.

آزمون آیلتس

آزمون آیلتس (IELTS)، یک آزمون زبان انگلیسی بین المللی است که با همکاری مشترک دانشگاه کمبریج، کنسولگری انگلستان و سازمان IDP استرالیا برگزار می ‌شود و نشان دهنده توانایی افراد در بکارگیری زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط در محیط های اجتماعی، کاری و آکادمیک است. آزمون آیلتس در بیش از ۲۷۰ مرکز واقع در ۱۱۰ کشور مختلف دنیا برگزار می ‌شود.

همچنین مدرک آزمون آیلتس مانند آزمون تافل تضمینی از اعتبار زیادی برخوردار است و مورد تایید بسیاری از دانشگاه ها، مراکز علمی، اداره مهاجرت و سازمان های کشورهای مختلف می باشد. برای مهاجرت به کشورهای کانادا، استرالیا و نیوزیلند داشتن مدرک آیلتس الزامی است و نمره ی این آزمون برای بسیاری از دانشگاه ها، صنایع دولتی و غیره در کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، انگلستان و نیوزیلند، ملاک اصلی برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی افراد است.

انواع آزمون آیلتس

انواع آزمون آیلتس عبارتند از:

آیلتس جنرال (General)

آیلتس جنرال مهارت زبان انگلیسی داوطلبان را در زمینه فعالیت های روزمره کاری و اجتماعی مورد ارزیابی قرار می دهد. در واقع سوالات آزمون آیلتس جنرال در خصوص استفاده از زبان انگلیسی در محل کار و موقعیت های اجتماعی است. همچنین اخذ مدرک آیلتس جنرال برای اشخاصی که قصد مهاجرت به کشورهای استرالیا، کانادا و یا نیوزیلند را دارند، الزامی است. آیلتس جنرال در دو بخش کتبی و شفاهی و در دو روز برگزار می شود. روز اول آزمون کتبی و روز دوم آزمون شفاهی برگزار می شود.

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آیلتس آکادمیک (Academic)

آزمون آیلتس آکادمیک، توانایی داوطلبان را در استفاده از زبان انگلیسی در مقاطع تحصیلی دانشگاهی مورد ارزیابی و سنجش قرار می دهد و کسب نمره بالا در این آزمون نشان می دهد داوطلب در استفاده از زبان انگلیسی برای تحصیل در دانشگاه از مهارت و آمادگی لازم برخوردار است.

آیلتس لایف اسکیلز (IELTS LIFE SKILLS)

از آوریل سال 2015 نسخه ی دیگری از آیلتس به نام آزمون آیلتس لایف اسکیلز نیز ارائه شد، که با هدف ارزیابی دانش زبان انگلیسی افراد در دو مهارت اسپیکینگ و لیسنینگ آیلتس برگزار می شود. آزمون آیلتس لایف اسکیلز برای افرادی طراحی شده است که قصد دریافت ویزای غیرتحصیلی انگلستان را دارند. انواع آزمون آیلتس لایف اسکیلز شامل: آیلتس لایف اسکیلز A1 برای اخذ ویزای خانوداگی انگلستان، آیلتس لایف اسکیلز A2 جهت تمدید ویزای خانوادگی انگلستان و آیلتس لایف اسکیلز B1 جهت اخذ اقامت دائم و شهروندی انگلستان و یا کار و سرمایه گذاری در این کشور می باشد.

آزمون آیلتس UKVI

کسانی که قصد مهاجرت به انگلستان را دارند باید در آزمون آیلتس UKVI شرکت کنند. این آزمون در ساختار و محتوا با آیلتس آکادمیک و جنرال فرقی ندارد و تنها تفاوت آن در محل برگزاری آزمون است. آیلتس UKVI در مراکز مورد تایید دولت انگلستان برگزار می شود و قوانین آزمون را نیز سازمان ویزا و مهاجرت انگلستان تعیین می ‌کند.

ساختار آزمون آیلتس

ساختار آزمون آیلتس (IELTS) در دو نوع جنرال و آکادمیک مانند بسیاری از آزمون های معتبر زبان انگلیسی از جمله آزمون تافل (آزمون تافل IBT هوم ادیشن تضمینی)، آزمون OET و… شامل چهار بخش است که چهار مهارت اصلی و کلیدی زبان انگلیسی یعنی خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن را ارزیابی می کند و مدت زمان انجام آن 2 ساعت و 45 دقیقه طول می کشد و از بخش کتبی و شفاهی تشکیل شده است.

بخش های اصلی آزمون آیلتس عبارتند از:

بخش درک مطلب یا ریدینگ آیلتس (Reading)

بخش شنیداری یا لیسنینگ آیلتس (Listening)

بخش نوشتاری یا رایتینگ آیلتس (Writing)

بخش گفتاری یا اسپیکنیگ آیلتس (Speaking)

همان طور که گفته شد ساختار آزمون آیلتس لایف اسکیلز از دو بخش اسپیکینگ و لیسنینگ آیلتس تشکیل شده است و فقط دو مهارت صحبت کردن و گوش دادن را ارزیابی می کند و مدت زمان انجام آن 16 تا 22 دقیقه است.

تغییر زمان آزمون آیلتس

چنانچه پس از ثبت نام در آزمون آیلتس به دلایلی از شرکت در آزمون در تاریخ مورد نظر منصرف شوید، باید بدانید امکان تغییر تاریخ آزمون آیلتس و یا لغو آن نیز وجود دارد. در مورد شرایط کنسل کردن آزمون آیلتس و یا تغییر تاریخ آزمون باید گفت، شما می توانید تا 37 روز پیش از برگزاری آزمون آیلتس به صورت حضوری یا از طریق ارسال ایمیل به مرکز برگزار کننده آزمون آیلتس لغو یا تغییر تاریخ آزمون آیلتس را درخواست کنید و امکان درخواست تغییر تاریخ آزمون آیلتس به صورت تلفنی وجود ندارد و شما باید حتما به مرکزی که آزمون را رزرو کرده اید به صورت حضوری مراجعه کنید و یا از طریق ایمیل، درخواست خود را ارسال کنید.

برخی از مراکز برگزار کننده آزمون آیلتس در ایران در پنل کاربری داوطلبان، امکان ثبت درخواست تغییر تاریخ آزمون را در نظر گرفته اند و شما می توانید درخواست خود را به راحتی از طریق پنل کاربری ثبت کنید.

اگر آزمون آیلتس را تا 5 هفته پیش از برگزاری آزمون، لغو کنید، هزینه ای را که برای شرکت در آزمون آیلتس پرداخت کرده اید را با کسر 25 درصد (هزینه های اداری) دریافت خواهید کرد، در غیر این صورت هزینه ای به شما مسترد نخواهد شد.

داوطلبان آیلتس کامپیوتری فقط در صورتی می توانند تاریخ آزمون را تغییر دهند که آزمون بعدی حداقل ۱۵ روز با آزمون اصلی فاصله داشته باشد. لغو آزمون آیلتس کامپیوتری نیز مشمول قانون ۱۵ روز می باشد.

اگر تصمیم دارید برای مهاجرت تحصیلی به کشور مورد علاقت در آزمون آیلتس و یا سایر آزمون های بین المللی برای اپلای تحصیلی مانند آزمون GRE تضمینی، آزمون IMAT ایتالیا، انواع آزمون تولک تضمینی و… شرکت کنید، می توانید برای پرداخت هزینه شرکت در آزمون های بین المللی از خدمات پرداخت ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنید.

غیبت در جلسه آزمون آیلتس

همان طور که گفته شد تا 5 هفته (37 روز) مانده به تاریخ برگزاری آزمون آیلتس، می توانید از شرکت در آزمون آیلتس انصراف داده و آزمون را لغو کنید. اما در صورتی که قصد لغو یا تغییر تاریخ آزمون آیلتس را نداشته باشید و به دلایلی پس از پایان مهلت لغو یا تغییر تاریخ آزمون آیلتس نتوانید در آزمون شرکت کنید، می توانید با ارائه مدارک معتبر در آزمون شرکت نکرده یا تاریخ آزمون را تغییر دهید و در تاریخ دیگری در آزمون آیلتس شرکت کنید.

دلایل موجه عدم حضور در جلسه آزمون آیلتس که با ارائه مدارک معتبر مانند گواهی فوت، گواهی پزشکی، گزارش پلیس و غیره قابل اثبات است عبارتند از:

  • بیماری جدی
  • بستری شدن در بیمارستان
  • آسیب دیدگی شدید
  • مرگ یکی از اعضای درجه یک خانواده
  • آسیب روحی
  • قربانی جرم شدن
  • سوانح رانندگی
  • عدم مرخصی خدمت سربازی
تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

در صورتی که نتوانید به دلیل موجهی در جلسه آزمون حاضر شوید، هزینه شرکت در آزمون آیلتس با کسر 25 درصد به شما مسترد خواهد شد و یا می توانید تاریخ دیگری را برای شرکت در آزمون آیلتس انتخاب کنید.

اگر در روز برگزاری آزمون با مشکلی روبرو شدید، باید بلافاصله به مرکز آزمون اطلاع دهید و مرکز آزمون نیز در صورت موجه بودن دلیل داوطلب، ممکن است آزمونی را در تاریخ بعدی به او پیشنهاد دهد.

برگزاری آزمون آیلتس در ایران

انواع آزمون آیلتس در موسسات و مراکز معتبر در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اهواز، همدان دزفول، کرمانشاه، تبریز، رشت، شیراز، جزیره ی کیش، اصفهان، کرمان و ساری برگزار می ‌شود و برگزاری آزمون آیلتس در ایران یکی از مهمترین مزایای شرکت در آیلتس برای داوطلبان ایرانی است. داوطلبان می توانند بدون محدودیت، هر تعداد که بخواهند در آزمون آیلتس شرکت کنند. آیلتس هر ماه 4 مرتبه و در یک سال 48 مرتبه برگزار می شود، همچنین گواهی نامه آیلتس به مدت 2 سال اعتبار دارد و پس از این مدت اعتبار آن منقضی می شود.

در مورد تعداد دفعات مجاز شرکت در آزمون آیلتس لایف اسکیلز باید بدانید، تا زمانی که در آزمون آیلتس لایف اسکیلز قبول نشوید می توانید به هر تعداد که بخواهید در آزمون شرکت کنید، اما در صورتی که در یکی از سطوح آزمون لایف اسکیلز قبول شوید تا 2 سال اجازه شرکت در آزمون را نخواهید داشت.

اگر هر سوالی در مورد نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون آیلتس و سایر آزمون های زبان انگلیسی ویژه مهاجرت از جمله آزمون OET تضمینی، تافل، دولینگو و… دارید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید…

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

ووچـر آزمون آیلتس مانند ووچر آزمون تافل و سایر آزمون های زبان بین المللی از طریق کارت های ارزی اعتباری قابل خرید می باشد ، متقاضیان می توانند در ارتباط با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا ضمن دریافت مشـاوره رایگان درباره شرایط و مراحل نحوه خرید ووچر ، در کوتاه ترین زمان مناسبترین نتیجه را کسب نمایند. 

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا 

·       اخذ ویزا 

·       ویزای ایتالیا 

·       ویزای شینگن 

·       ویزای شینگن ایتالیا 

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی 

آزمون های زبان مهاجرت 

·       آزمون تافل

·       آزمون ناتی 

·       آزمون oet 

·       آزمون آیلتس 

·       آزمون GRE 

·       آزمون دولینگو 

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی قدم اول استفاده از مشـاوره های تخصصی و تمـاس با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای تهیه و خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمـون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

مهاجرت تحصیلی موفق نیازمند دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از دانشگاه، جایگاه شغلی و یا مقصد مورد نظر است، متقاضیان با مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می توانند از دانش به روز در این باره بهره مند شوند.

  آزمون های زبان